Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Jak wykorzystać nadruk w opakowaniach?

Natalia Rozmiarek Natalia Rozmiarek
14 października 2022
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Jak wykorzystać nadruk w opakowaniach?

Artykuł sponsorowany

Nadruki są nieodmienną częścią naszego życia. Możesz je znaleźć na ubraniach, meblach, a także opakowaniach. Zobacz, jak ciekawie wykorzystać nadruk na opakowaniach. 

Główne funkcje opakowań i ich znaczenie

Opakowania są to wybory, do których miesza się różne produkty, tak aby, trafić mogły one do konsumenta w nienaruszonym stanie. Dobre opakowania to takie, które nie tylko ochronią daną rzecz, ale także oddziałują jakoś na nabywców, na przykład zachęcając do zakupu. Nie należy też zapominać, aby dobierać wielkość opakowania do rozmiaru produktu.

Rodzaje opakowań i ich przeznaczenie

Dokładna analiza powinna poprzedzać wybór odpowiedniego opakowania. Musisz zwrócić uwagę przede wszystkim na materiał wykonania, kolor, kształt i wielkość. Najpopularniejszymi materiałami wykorzystywanymi jako opakowania to: 

  • papier;
  • szkło;
  • drewno;
  • metal;
  • plastik lub folia;
  • materiał.

Niezależnie od tego opakowanie musi być także proste w otwieraniu oraz zamykaniu czy przenoszeniu, a także w składaniu. Ponadto warto również przemyśleć formę ich zamykania. Do tego celu możesz użyć taśmy klejące z nadrukiem, zszywki czy wstążki.

Dlaczego warto sięgać po opakowania z nadrukiem pod kątem marketingowym?

Jeśli wykorzystasz nadruk z logotypem firmy na opakowaniu, przykujesz uwagę i wzbudzisz pozytywne skojarzenia u swoich odbiorców. Ułatwisz także zapamiętanie swojej marki, a ponadto zbudujesz więź z klientem. Nadruk zwiększy szansę na sprzedaż oraz przekaże kluczowe informacje o tobie i twojej firmie. 

Na co zwrócić uwagę wybierając opakowania z logo firmy?

Wybierając opakowanie dla swojej firmy, zwracaj uwagę na to, aby dostosować jego funkcję i znaczenie do umieszczanych w nich produktów. Muszę one trafić w stanie nienaruszonym do konsumenta. Pamiętaj także o tym, że nie tylko nadruk jest tutaj istotny. Ważny jest również kształt, ponieważ musi on być praktyczny, a ponadto musi przyciągać uwagę potencjalnego klienta. Kolor będzie mieć dodatkowy wpływ na odbiór produktu. Dzięki niemu możesz przekazać jakąś wiadomość. Warto, aby współgrał on z zawartością lub pomagał identyfikować markę. 

Opakowanie z nadrukiem – jakie pełni funkcje praktyczne?

Stawiając na opakowania z nadrukiem, ułatwisz tym samym transport, składowanie i użytkowanie. Dzięki temu nikt nie będzie miał wątpliwości co do ich zawartości. Nadruk spełnia także funkcję informacyjną. Przekaże on odbiory dane na temat przeznaczenia i parametrów zawartości. Opakowanie z logiem twojej firmy to dbałość o higienę i funkcjonalność. Projekt takiego nadruku możesz zlecić profesjonalnej firmie lub samodzielnie zaprojektować.

Fot.: Laura Chouette/unsplash.com

Tagi: nadruknadruk na opakowaniu
Poprzedni wpis

Kalendarze personalizowane

Następny wpis

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Następny wpis
Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Kserokopiarki Canon - obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?
Reklama

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?

27 marca 2023
Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni? 27 marca 2023
  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.