Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Folia adhezyjna, czyli klejenie bez kleju

Karolina Jakubiec Karolina Jakubiec
12 maja 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
witryna sklepowa

Witryna sklepowa ma za zadanie zwrócić uwagę potencjalnego klienta, a także za jej pomocą można zaprezentować wybrane atuty marki, czy też sklepu. Tutaj z pomocą przychodzą reklamy na powierzchni witryny. Oklejanie ich stało się już standardem. Jednak często rezygnuje się z powodu ceny, a także faktu, że materiał ten później ciężko usunąć. Idealnym rozwiązaniem jest tutaj folia adhezyjna.

Folia adhezyjna to najprościej mówiąc folia samoprzylepna i nie wymaga kleju. To zasługa adhezyjnego materiału – naturalnie przywiera do powierzchni, ale musi ona być gładka i prosta.

Co warto wiedzieć?

Z naukowego punktu widzenia – adhezja to zjawisko przyciągania się cząsteczek, w którym jednocześnie nie są tworzone stałe chemiczne wiązania. Folia adhezyjna to PVC, czyli polichlorek winylu.

Gdzie folia adhezyjna znajduje zastosowanie?

Folia idealnie sprawdza się w przestrzeni handlowej jako reklama na witrynie sklepu. Można jej również użyć do oznakowania produktów – np. w postaci samoprzylepnych etykiet. Folię stosuje się również do oklejania biur i biurowców.  Można ją również stosować na tworzywach sztyucznych, a także sprzęcie AGD oraz RTV.

Folię stosuje się również w przypadku tymczasowym reklam, informujących o trwającej, czasowej promocji. Po skończonej akcji – łatwo można ją usunąć z witryny.

Co ciekawe, folię adhezyjną stosuje się również w celu zabezpieczenia ekranów dotykowych oraz powierzchni, które łatwo można uszkodzić i porysować.

Folię adhezyjną można przykleić zarówno do szkła, do PCV, jak i do powierzchni lakierowanych.  Znajduje zastosowanie wszędzie tam gdzie potrzebny jest szybki montaż, krótki okres aplikacji oraz szybki demontaż grafiki.

Można ją drukować za pomocą druku solwentowego i lateksowego a także w sitodruku.

Jakie zalety ma folia adhezyjna?

Najważniejszą zaletą tej folii jest łatwość montażu reklamy. Nie potrzeba kleju, co sprawia, że z przyklejeniem poradzą sobie również osoby, które na co dzień nie zajmują się produkcją reklam.

Folię adhezyjną można wielokrotnie przyklejać i odklejać. Jeśli więc przykleimy dany element krzywo lub nieodpowiednie, można w każdej chwili odkleić i prawidłowo umieścić. Bez trudu można ją oderwać, a materiał nie zostawia żadnych śladów.

Zaletą folii adhezyjnej jest również odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne. Zarówno upał, mróz, czy opady nie są w stanie jej zniszczyć.

Folia jest bardzo elastyczna. Można ją łatwo dostosować do rozmiaru oraz powierzchni. Co ciekawe, folia adhezyjna w białej wersji zapewnia większe krycie.

Kolory oraz napisy wydrukowane na folii są bardzo żywe oraz wyraźne. Żywotność folii adhezyjnej wewnątrz pomieszczenia wynosi około 3 lat, a na zewnątrz około 3 lat.

O czym warto pamiętać?

Tak samo jak w przypadku innych materiałów, trzeba pamiętać o uprzednim przygotowaniu powierzchni i jej odtłuszczeniu. Pamiętaj, że powierzchnia, na którą przyklejana będzie folia musi być dokładnie wyczyszczona z kurzu, smarów, czy też innych zanieczyszczeń. Powierzchnię należy odtłuścić za pomocą specjalnego preparatu. Przed zastosowaniem materiału, należy sprawdzić czy istnieje możliwość zastosowania z wybranymi lakierami i farbami. Folia adhezyjna to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy wynajmują lokal i nie mogą pozwolić sobie na trwałą, stałą reklamę na witrynie.

Czy folia adhezyjna ma jakieś wady?

Jedyną wadą jest to, że z czasem pod wpływem napis na witrynie może blednąć. Jest to naturalne zjawisko pod wpływem oddziaływania promieni słonecznych.

Ile kosztuje folia adhezyjna?

Ceny są zróżnicowane, w zależności od drukarni i producenta. Średnio cena za wydruk na wymiar 50×89 cm wynosi około 25 zł brutto. Folię można stosować w wielu wymiarach. Także 350×89 cm – tutaj cena wynosi około 170 zł brutto. Coraz więcej drukarni w swojej ofercie posiada druk na folii adhezyjnej. Folia ma wiele zalet, a jej aplikacją na witrynie może zająć się każdy, bez większego doświadczenia. Możliwość wielokrotnego przyklejania i odklejania to ważny aspekt.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Tagi: druk wielkoformatowy
Poprzedni wpis

Nowoczesne techniki. Komu przyda się druk UV?

Następny wpis

Krótko i na temat. Za co uwielbiamy pocztówki?

Następny wpis
Rozrzucone widokówki

Krótko i na temat. Za co uwielbiamy pocztówki?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?
Reklama

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?

27 marca 2023
Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?
Reklama

Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe?

14 marca 2023
Jaki kalendarz wybrać?
Artystyczny

Jaki kalendarz wybrać?

10 marca 2023
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama

Nośniki reklamy zewnętrznej

6 marca 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama reklama zewnętrzna rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni? 27 marca 2023
  • Jadalne logo, czyli jakie produkty spożywcze można zmienić w podarunki biznesowe? 14 marca 2023
  • Jaki kalendarz wybrać? 10 marca 2023
  • Nośniki reklamy zewnętrznej 6 marca 2023
  • Konwersja na stronie internetowej – czym jest i jak ją zwiększyć? 23 lutego 2023
  • Do czego może być wykorzystany druk 3D? 16 lutego 2023
  • Jakie zadania spełniają pudełka kartonowe? 6 lutego 2023
  • Wysokiej jakości panele kontrolne i płyty czołowe dla branży RTV/AGD 3 lutego 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.