Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk >

Druk wizytówek. Na jaką formę wydruku się zdecydować?

Tekst sponsorowany Tekst sponsorowany
13 kwietnia 2023
w Druk
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Wizytówka to mała, lecz bardzo skuteczna forma reklamy. Na wizytówce znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące firmy, a także dane kontaktowe. Wielu młodych przedsiębiorców zaraz po założeniu firmy decyduje się na druk wizytówek, które w późniejszym czasie będą mogli wręczyć swoim klientom oraz kontrahentom.

Stwórz wizytówki swoich marzeń

Możliwości wydruku jest mnóstwo. Drukarnie oferują zazwyczaj druk wizytówek w wielu formach, m.in.

  • wizytówki z zaokrąglonymi rogami,
  • wizytówki składane,
  • wizytówki firmowe,
  • wizytówki kwadratowe,
  • wizytówki metalizowane.

Dobrze prosperujące drukarnie inwestują w najnowocześniejszy sprzęt, dzięki czemu oferują klientom wydruki wysokiej jakości. Warto skorzystać z oferty jednej z takich drukarni, zwłaszcza jeśli zależy nam na tym, aby wizytówka wyróżniała się na tle innych wizytówek.Aby tak było, wizytówka powinna wyróżniać się przede wszystkim swoim designem oraz wysoką jakością wydruku. To, na jaką formę wizytówki zdecyduje się klient, zależy wyłącznie od niego. Dla jednych liczy się design, drudzy decydują się na druk wizytówek na papierze ekologicznym, a jeszcze inni wybierają wizytówki w formie kart plastikowych. Dzięki temu, że drukarnie oferują wydruk wizytówek w tak wielu formach, każdy ma szansę na stworzenie wizytówek swoich marzeń.

Wizytówki – skuteczna forma reklamy

Właściciele firm, zarówno tych małych, jak i dużych, nie wyobrażają sobie prowadzenia firmy bez posiadania wizytówek. To doskonała forma reklamy, która sprawdza się podczas kontaktu z klientem oraz kontrahentami. Przed samym wydrukiem trzeba jednak zaprojektować wizytówkę. Można skorzystać z gotowych już wzorów wizytówek, jednak jeśli zależy nam, aby wizytówka była jedyna w swoim rodzaju, warto zaprojektować ją samemu, lub skorzystać w tym celu z pomocy grafika. Oto, jakich informacji nie może zabraknąć na wizytówce:

  • imię, nazwisko,
  • stanowisko,
  • nazwa firmy,
  • adres,
  • dane kontaktowe,
  • logo firmy.

Gdy zabraknie, chociażby jednej z informacji, może utrudnić to klientowi bądź kontrahentowi kontakt z firmą. Wizytówka to przecież nie tylko design, lecz również dane kontaktowe, a żeby wizytówka była skuteczna, powinna być połączeniem tych dwóch cech. Nie bez przyczyny wizytówek używa się od wieków. Dzięki temu, że są małe i kompaktowe, można zawsze mieć je ze sobą. W końcu nigdy nie wiadomo, kiedy na swojej drodze spotkamy potencjalnego klienta, bądź osobę, z którą można podjąć współpracę. Swoją wizytówkę warto więc mieć zawsze przy sobie. To taka osobista forma ulotki, która doskonale nas zareklamuje. 

Doskonale sprawdza się ona także w siedzibie firmy. Wielu właścicieli firm, jak również pracowników, zwłaszcza tych, którzy na co dzień mają kontakt z klientami, swoje wizytówki umieszczają właśnie na biurkach. Pomysłowo zaprojektowana wizytówka przyciągnie uwagę niejednego klienta. Czynnikami wpływającymi na atrakcyjność wizytówki mogą być np. kolory, kształt wizytówki, rodzaj papieru, na którym została wydrukowana, bądź różnego rodzaju zdobienia. Coraz częściej odchodzi się od prostych wydruków na białym papierze. Dzięki rozwojowi technologii, a w tym rozwojowi drukarni oraz umiejętności tworzenia coraz to ciekawszych projektów, wizytówki zachwycają swoim designem. Często są one małymi dziełami sztuki, a żeby tak było warto zdecydować się na ich wydruk w drukarni stawiającej na nowoczesne rozwiązania. Wybór drukarni, jak i sam projekt powinny być przemyślane, ponieważ raz wydrukowane wizytówki służą zazwyczaj przez wiele długich lat i pod pewnym względem stają się jednym z elementów rozpoznawczych danej firmy. Ważną funkcję odgrywa również samo logo firmy, którego nie może zabraknąć na wizytówce. Aby zmieścić na niej wszystkie niezbędne informacje, projekt wizytówki powinien być nieprzypadkowy.

Zdjęcie:materiał Klienta.

Poprzedni wpis

Monitory reklamowe LED – komu mogą się przydać?

Następny wpis

Jak przygotować projekt do druku cyfrowego?

Następny wpis

Jak przygotować projekt do druku cyfrowego?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap

Poradnik techniczny

Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki

1 czerwca 2023
Druk

Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej?

26 maja 2023
Reklama

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

26 maja 2023
Druk

Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści

23 maja 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Inne
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizytówka firmowa

Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki 1 czerwca 2023
  • Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej? 26 maja 2023
  • Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego 26 maja 2023
  • Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści 23 maja 2023
  • Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych 23 maja 2023
  • Rewolucja w druku 3D: Jak ta technologia rewolucjonizuje produkcję i prototypowanie? 19 maja 2023
  • Jakie technologie druku są stosowane w nowoczesnych drukarniach i jak wpływają na jakość wydruków? 18 maja 2023
  • Plotery: Precyzyjne narzędzia graficzne 17 maja 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.