Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Druk na rzeczach codziennego użytku – jak zaciekawić klientów?

Kinga Sobczak Kinga Sobczak
17 lipca 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Targi odzieżowe i pani czekająca na klientów

(fot. Jim Craigmyle / Stone / Getty Images)

Artykuł sponsorowany

Dzięki nadrukom nawet przedmioty codziennego użytku mogą zyskać oryginalny, indywidualny charakter. Zobacz, na jakich przedmiotach warto wykonać druk, żeby zaciekawić klientów.

Przedmioty dzięki nadrukom odróżniają się od innych, ale mogą też być świetną formą promocji. Dzięki nowoczesnym technologiom w prosty sposób można stworzyć kolekcję przedmiotów z nadrukami. Oryginalny nadruk sprawia, że korzystanie z danego przedmiotu jest przyjemniejsze. Nadruk może zawierać hasło, które znaczy coś dla właściciela przedmiotu, ale to też świetna możliwość, żeby promować własną działalność.

Krzesła

Krzesła opatrzone drukiem reklamowym to bardzo popularne i skuteczne narzędzie promocji. Obecne są często na wszelkiego rodzaju targach i wydarzeniach. Krzesła reżyserskie są elementem identyfikacji wizualnej firmy, ale mogą też stanowić wyposażenie biura albo sal konferencyjnych. Mogą też stworzyć strefę relaksu na wydarzeniach kulturalnych albo sportowych. Tego typu imprezy są odwiedzane przez dużą ilość osób, więc zaprezentowanie firmy w oryginalny sposób może skutkować dużym sukcesem marketingowym.

Długopisy

Prawdopodobnie najbardziej popularne z gadżetów reklamowych, ale nie bez przyczyny. Są przede wszystkim bardzo przydatne, więc prawdopodobieństwo, że klient będzie używał naszego długopisu codziennie, jest bardzo duże. Logo na długopisie przypomina, skąd pochodzi gadżet. Kiedy potem klient w sklepie zobaczy produkt z logo takim, jak na długopisie, prawdopodobnie wybierze właśnie ten produkt, którego markę rozpoznaje.

(fot. Nora Carol Photography / Moment / Getty Images)

Notesy

Są dobrym sposobem, by zaciekawić klientów, z tego samego powodu, co długopisy. Używane są bardzo często, więc nadrukowane logo i nazwa firmy będą kojarzyć się klientom z czymś znajomym i zaczną traktować je jako bliskie sobie. Zaletą tych gadżetów reklamowych jest to, że można dowolnie dopasować je do swojej koncepcji. Producenci oferują różne formaty i różne wnętrza – w kratkę, w linię, w kropki albo puste. Coraz częściej firmy decydują się na notesy wykonane z papieru z recyklingu. Pokazują przez to postawę proekologiczną, która może być doceniona przez klientów.

Torby

Rozwiązania zero-waste stosowane są też w przypadku toreb na zakupy, dlatego coraz częściej woreczki foliowe zastępowane są torbami bawełnianymi. Taka torba z nadrukiem to świetny pomysł, żeby dać odbiorcom coś nie tylko funkcjonalnego, ale i estetycznego. Dostępne są w wielu kolorach i rozmiarach. Mogą być wykorzystywane nie tylko jako torby na zakupy, więc z pewnością klienci docenią ich szerokie zastosowanie. To rozwiązanie pomaga budować pozytywne skojarzenia związane z marką.

(fot. Anastasiia Krivenok / iStock / Getty Images Plus / Getty Images)

Butelki

Bardzo oryginalnymi przedmiotami, na których warto drukować logo firmy, są butelki do napojów i kubki termiczne. Cieszą się popularnością przede wszystkich wśród osób aktywnych fizycznie. W tym przypadku także można podkreślić, jak ważne dla firmy jest środowisko. Dzięki temu, że to przedmiot wielorazowego użytku, można zwrócić uwagę klientów na to, że firma dba o ich zadowolenie i komfort.

Pendrive

To dobry sposób na funkcjonalny gadżet z nadrukiem. Świetnie sprawdzi się w przypadku klientów związanych z branżą informatyczną i elektroniczną. Mogą przydać się nie tylko w pracy, ale i w domu, tak więc mają bardzo uniwersalny charakter.

Produkty codziennego użytku to najlepszy sposób na to, żeby w subtelny sposób zaciekawić klientów. Wielokrotny kontakt z logo i nazwą firmy czy produktu to metoda na utrwalenie wizerunku marki i budowanie pozytywnych skojarzeń.

Tagi: gadżety biurowekatalog produktównadruki reklamowe
Poprzedni wpis

Nadruki fleksograficzne, czyli druk wypukły i jego zastosowanie

Następny wpis

Dlaczego warto zdecydować się na sesję rodzinną?

Następny wpis
Rodzinna sesja w naturze

Dlaczego warto zdecydować się na sesję rodzinną?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Becky Phan/unsplash.com
Artystyczny

Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
parametry są istotne

19 maja 2022
Charisse Kenion/unsplash.com
Baza wiedzy

Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym

13 maja 2022
Mildlee/unsplash.com
Druk

Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?

13 maja 2022
Patrick/unsplash.com
Baza wiedzy

Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG

11 maja 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk pocztówek druk soczewkowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod fotografia gadżety biurowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED metaliczny połysk na wydruku nadruki reklamowe nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty papier ekologiczny poligrafia polska izba książki polska press polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku rodzaje papieru techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
    parametry są istotne
    19 maja 2022
  • Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym 13 maja 2022
  • Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej? 13 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG 11 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, cz.1 – plik RAW 5 maja 2022
  • Pozycjonowanie opencart – wszystko co warto o nim wiedzieć 2 maja 2022
  • Idealna ulotka reklamowa. Jaka powinna być? 22 kwietnia 2022
  • Większa wydajność druku białym atramentem? To możliwe! 20 kwietnia 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.