Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Druk na rzeczach codziennego użytku – jak zaciekawić klientów?

Kinga Sobczak Kinga Sobczak
17 lipca 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Targi odzieżowe i pani czekająca na klientów

(fot. Jim Craigmyle / Stone / Getty Images)

Artykuł sponsorowany

Dzięki nadrukom nawet przedmioty codziennego użytku mogą zyskać oryginalny, indywidualny charakter. Zobacz, na jakich przedmiotach warto wykonać druk, żeby zaciekawić klientów.

Przedmioty dzięki nadrukom odróżniają się od innych, ale mogą też być świetną formą promocji. Dzięki nowoczesnym technologiom w prosty sposób można stworzyć kolekcję przedmiotów z nadrukami. Oryginalny nadruk sprawia, że korzystanie z danego przedmiotu jest przyjemniejsze. Nadruk może zawierać hasło, które znaczy coś dla właściciela przedmiotu, ale to też świetna możliwość, żeby promować własną działalność.

Krzesła

Krzesła opatrzone drukiem reklamowym to bardzo popularne i skuteczne narzędzie promocji. Obecne są często na wszelkiego rodzaju targach i wydarzeniach. Krzesła reżyserskie są elementem identyfikacji wizualnej firmy, ale mogą też stanowić wyposażenie biura albo sal konferencyjnych. Mogą też stworzyć strefę relaksu na wydarzeniach kulturalnych albo sportowych. Tego typu imprezy są odwiedzane przez dużą ilość osób, więc zaprezentowanie firmy w oryginalny sposób może skutkować dużym sukcesem marketingowym.

Długopisy

Prawdopodobnie najbardziej popularne z gadżetów reklamowych, ale nie bez przyczyny. Są przede wszystkim bardzo przydatne, więc prawdopodobieństwo, że klient będzie używał naszego długopisu codziennie, jest bardzo duże. Logo na długopisie przypomina, skąd pochodzi gadżet. Kiedy potem klient w sklepie zobaczy produkt z logo takim, jak na długopisie, prawdopodobnie wybierze właśnie ten produkt, którego markę rozpoznaje.

(fot. Nora Carol Photography / Moment / Getty Images)

Notesy

Są dobrym sposobem, by zaciekawić klientów, z tego samego powodu, co długopisy. Używane są bardzo często, więc nadrukowane logo i nazwa firmy będą kojarzyć się klientom z czymś znajomym i zaczną traktować je jako bliskie sobie. Zaletą tych gadżetów reklamowych jest to, że można dowolnie dopasować je do swojej koncepcji. Producenci oferują różne formaty i różne wnętrza – w kratkę, w linię, w kropki albo puste. Coraz częściej firmy decydują się na notesy wykonane z papieru z recyklingu. Pokazują przez to postawę proekologiczną, która może być doceniona przez klientów.

Torby

Rozwiązania zero-waste stosowane są też w przypadku toreb na zakupy, dlatego coraz częściej woreczki foliowe zastępowane są torbami bawełnianymi. Taka torba z nadrukiem to świetny pomysł, żeby dać odbiorcom coś nie tylko funkcjonalnego, ale i estetycznego. Dostępne są w wielu kolorach i rozmiarach. Mogą być wykorzystywane nie tylko jako torby na zakupy, więc z pewnością klienci docenią ich szerokie zastosowanie. To rozwiązanie pomaga budować pozytywne skojarzenia związane z marką.

(fot. Anastasiia Krivenok / iStock / Getty Images Plus / Getty Images)

Butelki

Bardzo oryginalnymi przedmiotami, na których warto drukować logo firmy, są butelki do napojów i kubki termiczne. Cieszą się popularnością przede wszystkich wśród osób aktywnych fizycznie. W tym przypadku także można podkreślić, jak ważne dla firmy jest środowisko. Dzięki temu, że to przedmiot wielorazowego użytku, można zwrócić uwagę klientów na to, że firma dba o ich zadowolenie i komfort.

Pendrive

To dobry sposób na funkcjonalny gadżet z nadrukiem. Świetnie sprawdzi się w przypadku klientów związanych z branżą informatyczną i elektroniczną. Mogą przydać się nie tylko w pracy, ale i w domu, tak więc mają bardzo uniwersalny charakter.

Produkty codziennego użytku to najlepszy sposób na to, żeby w subtelny sposób zaciekawić klientów. Wielokrotny kontakt z logo i nazwą firmy czy produktu to metoda na utrwalenie wizerunku marki i budowanie pozytywnych skojarzeń.

Tagi: gadżety biurowekatalog produktównadruki reklamowe
Poprzedni wpis

Nadruki fleksograficzne, czyli druk wypukły i jego zastosowanie

Następny wpis

Dlaczego warto zdecydować się na sesję rodzinną?

Następny wpis
Rodzinna sesja w naturze

Dlaczego warto zdecydować się na sesję rodzinną?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?
Reklama

Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki?

25 stycznia 2023
Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość
Reklama

Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość

23 stycznia 2023
kaboompics/pixabay.com
Poradnik techniczny

Jak drukować z telefonu?

11 stycznia 2023
Jakie są rodzaje druku?
Druk

Jakie są rodzaje druku?

5 stycznia 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizerunek firmy wizytówka firmowa wydarzenia

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Stojaki na ulotki – sprawdzona i tradycyjna forma reklamy

Czytaj więcej

Co to jest influencer marketing i jak to wykorzystać w swojej firmie?

Czytaj więcej

Agencja SEO – jak wybrać skuteczną?

Czytaj więcej

Czy w ubezpieczeniu nieruchomości warto szukać oszczędności?

Czytaj więcej

Fleksodruk dla tekturowych opakowań wysyłkowych (i nie tylko)

Czytaj więcej

Pożyczki online przez internet – bezpieczeństwo, wygoda i szybkość

Czytaj więcej

Kiedy warto postawić na assistance krótkoterminowe?

Czytaj więcej

DTP kluczem do marketingu międzynarodowego

Czytaj więcej

Jak wygląda internet domowy z umową bezterminową?

Czytaj więcej

Reprodukcje obrazów – hit czy kit?

Czytaj więcej

Kalendarze personalizowane

Czytaj więcej

Kserokopiarki Canon – obowiązkowy element wyposażenia biura i nie tylko

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Czy opakowanie towaru może mieć wpływ na wizerunek marki? 25 stycznia 2023
  • Gadżety reklamowe – warto inwestować we własną przyszłość 23 stycznia 2023
  • Jak drukować z telefonu? 11 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Jakie są rodzaje druku? 5 stycznia 2023
  • Targi CCE International już w marcu! Poznaj program wydarzenia 5 stycznia 2023
  • Dzierżawa kserokopiarek – znakomite rozwiązanie dla rozwijających się firm 2 stycznia 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.