Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Co warto nadrukować na opakowaniu produktu?

Kinga Sobczak Kinga Sobczak
21 września 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Co warto nadrukować na opakowaniu produktu?

Artykuł sponsorowany

Etykiety umieszczane na produktach są bardzo istotnym narzędziem marketingowym, ale przede wszystkim informacyjnym. Elementy, które powinny się na niej znaleźć, określone są przez polskie i unijne prawo. Najbardziej rygorystyczne przepisy dotyczą produktów spożywczych, jednak są takie informacje, które powinny znaleźć się na każdym opakowaniu, niezależnie od rodzaju produktu.

Informacje ogólne na etykietach

Każda etykieta znajdująca się na opakowaniu, niezależnie od produktu, powinna zawierać informacje dotyczące tego, co znajduje się w środku i kto produkt wyprodukował. Na etykiecie musi znaleźć się więc wyraźna nazwa produktu, a także nazwa i adres firmy, która go wyprodukowała czy też adres importera.

Informacje na etykiecie muszą być czytelne i łatwe do znalezienie. Klient nie może zostać wprowadzony w błąd przez niejasne czy błędne oznakowanie produktu. Wszystkie etykiety muszą być napisane w języku polskim, a także posiadać dodatkowe oznaczenia, jeśli wymagają tego przepisy. Różnorodne opakowania, na których można drukować wszystkie niezbędne elementy, można znaleźć na stronie https://betmor.pl/.

Etykiety na kosmetykach

Na kosmetykach powinny znaleźć się następujące informacje:

– nazwa i adres firmy produkującej kosmetyk (albo kraj pochodzenia)

– ilość preparatu w opakowaniu

– data minimalnej trwałości oraz numer partii

– PAO, czyli symbol Period After Opening – dla produktów wielokrotnego użytku, który świadczy o czasie, w ciągu jakiego można korzystać z kosmetyku

– składniki

– szczególne ostrzeżenia, na przykład „produkt łatwopalny” czy „nie stosować u dzieci poniżej 3 lat”.

Informacje znajdujące się na kosmetykach są istotne, ponieważ to od nich zależy prawidłowe użycie preparatu przez konsumenta. Wspomniana firma Betmor pudełka na kosmetyki oferuje nie tylko designerskie, ale także produkowane z użyciem najlepszych technologii.

Informacje na produktach spożywczych

Przepisy regulują zwłaszcza to, co powinno znajdować się na etykietach produktów spożywczych. Ich opakowania powinny zawierać informacje o nazwie produktu, wykazie składników, dacie minimalnej trwałości albo terminie przydatności do spożycia, a także o sposobie przygotowania. Tak samo jak w przypadku kosmetyków, konieczne jest także podanie kraju albo miejsca pochodzenia produktu oraz zawartość netto czy też liczba sztuk. Na produktach spożywczych drukuje się także warunki ich przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej oraz wartość odżywczą.

Etykieta i opakowanie jako element marketingu

Każdy produkt, który jest wprowadzany do sprzedaży, musi posiadać etykietę. Coraz częściej producenci wykorzystują ją jako narzędzie marketingowe. Na etykietach i opakowaniach nadrukowuje się logo marki i projektuje się je tak, żeby przyciągały wzrok.

Istotny jest także rodzaj opakowania. Coraz większa ilość firm decyduje się na pudełka ekologiczne, na które konsumenci zwracają uwagę. Wynika to z rosnącej popularności działań pro-eko.

Warto też projektować własne etykiety. Pozwoli to zachęcić klientów do skorzystania z konkretnych produktów. Ciekawy design oraz chwytliwy tekst mogą stać się znakiem rozpoznawalnym produktu i jednocześnie bardzo dobrym rozwiązaniem marketingowym. To bardzo skuteczna forma promocji produktów, ponieważ własne etykiety nadają im indywidualnego charakteru. Mamy możliwość stworzenia unikatowego wzoru, a to jest doceniane przez klientów.

Podsumowując: oprócz obowiązkowych informacji dotyczących produktu, warto postawić na ciekawe rozwiązania graficzne na etykietach. Pozwoli to zwrócić uwagę klientów. Dobrym rozwiązaniem będzie użycie kolorów, które kojarzą się z produktem czy z firmą, a także umieszczenie na etykiecie logo firmy.

Zdjęcie główne: Ron Lach/pexels.com

Tagi: drukdruk na opakowaniu
Poprzedni wpis

Jak działa Scribus i co musisz wiedzieć na start?

Następny wpis

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Następny wpis
Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Becky Phan/unsplash.com
Artystyczny

Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
parametry są istotne

19 maja 2022
Charisse Kenion/unsplash.com
Baza wiedzy

Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym

13 maja 2022
Mildlee/unsplash.com
Druk

Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?

13 maja 2022
Patrick/unsplash.com
Baza wiedzy

Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG

11 maja 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk pocztówek druk soczewkowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod fotografia gadżety biurowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED metaliczny połysk na wydruku nadruki reklamowe nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty papier ekologiczny poligrafia polska izba książki polska press polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku rodzaje papieru techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
    parametry są istotne
    19 maja 2022
  • Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym 13 maja 2022
  • Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej? 13 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG 11 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, cz.1 – plik RAW 5 maja 2022
  • Pozycjonowanie opencart – wszystko co warto o nim wiedzieć 2 maja 2022
  • Idealna ulotka reklamowa. Jaka powinna być? 22 kwietnia 2022
  • Większa wydajność druku białym atramentem? To możliwe! 20 kwietnia 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.