Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Reklamowy >

Co warto nadrukować na opakowaniu produktu?

Kinga Sobczak Kinga Sobczak
21 września 2021
w Druk, Reklamowy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Etykiety umieszczane na produktach są bardzo istotnym narzędziem marketingowym, ale przede wszystkim informacyjnym. Elementy, które powinny się na niej znaleźć, określone są przez polskie i unijne prawo. Najbardziej rygorystyczne przepisy dotyczą produktów spożywczych, jednak są takie informacje, które powinny znaleźć się na każdym opakowaniu, niezależnie od rodzaju produktu.

Informacje ogólne na etykietach

Każda etykieta znajdująca się na opakowaniu, niezależnie od produktu, powinna zawierać informacje dotyczące tego, co znajduje się w środku i kto produkt wyprodukował. Na etykiecie musi znaleźć się więc wyraźna nazwa produktu, a także nazwa i adres firmy, która go wyprodukowała czy też adres importera.

Informacje na etykiecie muszą być czytelne i łatwe do znalezienie. Klient nie może zostać wprowadzony w błąd przez niejasne czy błędne oznakowanie produktu. Wszystkie etykiety muszą być napisane w języku polskim, a także posiadać dodatkowe oznaczenia, jeśli wymagają tego przepisy. Różnorodne opakowania, na których można drukować wszystkie niezbędne elementy, można znaleźć na stronie https://betmor.pl/.

Etykiety na kosmetykach

Na kosmetykach powinny znaleźć się następujące informacje:

– nazwa i adres firmy produkującej kosmetyk (albo kraj pochodzenia)

– ilość preparatu w opakowaniu

– data minimalnej trwałości oraz numer partii

– PAO, czyli symbol Period After Opening – dla produktów wielokrotnego użytku, który świadczy o czasie, w ciągu jakiego można korzystać z kosmetyku

– składniki

– szczególne ostrzeżenia, na przykład „produkt łatwopalny” czy „nie stosować u dzieci poniżej 3 lat”.

Informacje znajdujące się na kosmetykach są istotne, ponieważ to od nich zależy prawidłowe użycie preparatu przez konsumenta. Wspomniana firma Betmor pudełka na kosmetyki oferuje nie tylko designerskie, ale także produkowane z użyciem najlepszych technologii.

Informacje na produktach spożywczych

Przepisy regulują zwłaszcza to, co powinno znajdować się na etykietach produktów spożywczych. Ich opakowania powinny zawierać informacje o nazwie produktu, wykazie składników, dacie minimalnej trwałości albo terminie przydatności do spożycia, a także o sposobie przygotowania. Tak samo jak w przypadku kosmetyków, konieczne jest także podanie kraju albo miejsca pochodzenia produktu oraz zawartość netto czy też liczba sztuk. Na produktach spożywczych drukuje się także warunki ich przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej oraz wartość odżywczą.

Etykieta i opakowanie jako element marketingu

Każdy produkt, który jest wprowadzany do sprzedaży, musi posiadać etykietę. Coraz częściej producenci wykorzystują ją jako narzędzie marketingowe. Na etykietach i opakowaniach nadrukowuje się logo marki i projektuje się je tak, żeby przyciągały wzrok.

Istotny jest także rodzaj opakowania. Coraz większa ilość firm decyduje się na pudełka ekologiczne, na które konsumenci zwracają uwagę. Wynika to z rosnącej popularności działań pro-eko.

Warto też projektować własne etykiety. Pozwoli to zachęcić klientów do skorzystania z konkretnych produktów. Ciekawy design oraz chwytliwy tekst mogą stać się znakiem rozpoznawalnym produktu i jednocześnie bardzo dobrym rozwiązaniem marketingowym. To bardzo skuteczna forma promocji produktów, ponieważ własne etykiety nadają im indywidualnego charakteru. Mamy możliwość stworzenia unikatowego wzoru, a to jest doceniane przez klientów.

Podsumowując: oprócz obowiązkowych informacji dotyczących produktu, warto postawić na ciekawe rozwiązania graficzne na etykietach. Pozwoli to zwrócić uwagę klientów. Dobrym rozwiązaniem będzie użycie kolorów, które kojarzą się z produktem czy z firmą, a także umieszczenie na etykiecie logo firmy.

Zdjęcie główne: Ron Lach/pexels.com

Tagi: drukdruk na opakowaniu
Poprzedni wpis

Jak działa Scribus i co musisz wiedzieć na start?

Następny wpis

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Następny wpis

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nie przegap

Baza wiedzy

Standy reklamowe: Efektywne narzędzie promocji wizualnej

5 czerwca 2023
Poradnik techniczny

Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki

1 czerwca 2023
Druk

Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej?

26 maja 2023
Reklama

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

26 maja 2023

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Inne
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma design druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk artystyczny druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk reklamowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod gadżety biurowe gadżety reklamowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa poradnik techniczny problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru self-publishing techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wiadomości wizytówka firmowa

Reklama

Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych

Czytaj więcej

Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Standy reklamowe: Efektywne narzędzie promocji wizualnej 5 czerwca 2023
  • Toner Canon — doskonała jakość wydruków dla Twojej drukarki 1 czerwca 2023
  • Dlaczego druk wciąż ma znaczenie w erze cyfrowej? 26 maja 2023
  • Druk cyfrowy: Innowacyjna technologia, która zmienia oblicze przemysłu poligraficznego 26 maja 2023
  • Druk: Rewolucja w sposobie tworzenia i udostępniania treści 23 maja 2023
  • Ewolucja reklamy: Jak nowe technologie wpływają na efektywność kampanii reklamowych 23 maja 2023
  • Rewolucja w druku 3D: Jak ta technologia rewolucjonizuje produkcję i prototypowanie? 19 maja 2023
  • Jakie technologie druku są stosowane w nowoczesnych drukarniach i jak wpływają na jakość wydruków? 18 maja 2023

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.