Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Druk > Artystyczny >

Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
parametry są istotne

Martyna Świerc Martyna Świerc
19 maja 2022
w Artystyczny, Druk
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
Becky Phan/unsplash.com

Pocztówkowy szał może nieco zmalał ale na pewno się nie skończył. Cenimy je za wielofunkcyjność i prostotę formy. Jak przygotować się do pocztówkowego druku?

Pocztówki wykorzystywane są zarówno przez osoby prywatne, jak i agencje reklamowe. Bez względu na to, którą grupę reprezentujemy, warto wiedzieć o kilku parametrach, które sprawią, że wydruk nas usatysfakcjonuje.

Jakość i rozmiar papieru

Priorytetem jest ustalenie przeznaczenia drukowanych pocztówek. Pozwoli to dobrać odpowiedni rozmiar pocztówki i dedykowany papier. Drukarnie dają możliwość wyboru około sześciu różnych wymiarów w pionie lub poziomie. Wybór papierów jest jeszcze bogatszy: od zwykłych po jakość premium. Niektóre z nich mają dodatkowo możliwość dobrania wykończenia matowego lub błyszczącego.

Dodatkowo możemy uszlachetnić pocztówki. W tym procesie zostają one wzbogacone o efektowne detale i wykończenie. Uszlachetnianie sprawdzi się w przypadku druku zaproszeń czy ekskluzywnych ulotek. W tej kategorii mieści się m.in. laminowanie, wytłaczanie, lakier UV lub wypukły.

Dodatkowe wskazówki

Warto zastanowić się, czy chcemy pocztówki bigowane albo od razu zgięte, o zaokrąglonych rogach lub tradycyjne. Wybór może ułatwić nam próbka. Tutaj też istnieje dowolność – możemy wybrać wirtualną próbkę albo wydrukowany egzemplarz pocztówki.

Pocztówki możemy drukować także dwustronnie. Mogą być one pojedynczą kartką albo przybrać formę złożonej, czterostronicowej broszury.

Zdj. główne: Becky Phan/unsplash.com

Tagi: druk pocztówekwydruk pocztówekwydruk zaproszeń
Poprzedni wpis

Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym

Następny wpis

Foliowanie, czyli druk reklamowy na folii. Na czym polega?

Następny wpis
Pierre Bamin/unsplash.com

Foliowanie, czyli druk reklamowy na folii. Na czym polega?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Pexels/pixabay.com
Wiadomości

Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy!

30 czerwca 2022
Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?
Poradnik techniczny

Jak oznaczyć przesyłki kurierskie?

24 czerwca 2022
Yuhan Du/unsplash.com
Poradnik techniczny

Jak drukować dyplomy?

23 czerwca 2022
Tektura falista jako materiał przyszłości
Druk

Tektura falista jako materiał przyszłości

20 czerwca 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe Bobst Inventor Award branża poligraficzna czasopisma drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie na folii drukowanie zdjęć druk pocztówek druk wielkoformatowy ekologia Eticod Europapier Polska folia samoprzylepna fotografia gadżety biurowe jakie kolory kartony opakowaniowo-graficzne katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty poligrafia polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku reklama rodzaje papieru Stora Enso techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Szykują się zmiany dla zawodowych artystów – projekt ustawy już gotowy! 30 czerwca 2022
  • Jak oznaczyć przesyłki kurierskie? 24 czerwca 2022
  • Jak drukować dyplomy? 23 czerwca 2022
  • Tektura falista jako materiał przyszłości 20 czerwca 2022
  • Boom na rich media – alternatywa dla tradycyjnej reklamy! 14 czerwca 2022
  • Jak stworzyć nowoczesną przestrzeń biurową? 10 czerwca 2022
  • Pracownik Bobst z nagrodą – jego system wykryje błędy w tłoczeniu! 9 czerwca 2022
  • Europapier Polska rozszerzył wachlarz produktów. Co znalazło się w ofercie? 2 czerwca 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.