Printure.pl
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy
No Result
View All Result
Printure.pl
No Result
View All Result

Printure.pl > Baza wiedzy >

Jak wydać papierową książkę na Amazonie?

Martyna Świerc Martyna Świerc
25 października 2021
w Baza wiedzy
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Jak wydać papierową książkę na Amazonie?

Marzysz o wydaniu papierowej książki? Dzięki tej propozycji od Amazona Twoje marzenie jest dostępne na wyciągnięcie ręki!

Amazon jest międzynarodową platformą handlową, na której kupić i sprzedać można w zasadzie wszystko. W każdym razie wszystko, co legalne. Na Amazonie od jakiegoś czasu można handlować także autorskimi książkami. Dostępne są dwie wersje: e-booki oraz tradycyjne, papierowe publikacje. Jak to działa?

Kindle Direct Publishing – zarejestruj się i zacznij wydawać swoją twórczość

Pierwszym krokiem w realizacji marzenia o wydaniu swojej książki jest rejestracja na portalu Kindle Direct Publishing. Rejestracja jest całkowicie darmowa i umożliwia wydawanie publikacji w formie e-booków oraz tradycyjnych wydruków na papierze. Po rejestracji wgrywamy plik z książką w wersji elektronicznej. Po uzupełnieniu materiałów o okładkę oraz opis, książka jest gotowa do sprzedaży.

Amazon bierze na siebie część techniczną. Jeżeli decydujemy się na dystrybucję e-booka, firma kompleksowo obsłuży klienta, a także wyśle książkę na wskazany czytnik, np. Kindle. Sprzedawcą jest więc Amazon. My jesteśmy wskazani jak autor i otrzymujemy prowizję od sprzedanych egzemplarzy. Proste i wygodne rozwiązanie.

Książka papierowa dzięki Amazon

Wydanie książki w formie papierowej jest równie proste, jak dystrybucja e-booka. Wgrywamy plik z treścią, spis treści, okładkę, opis. Po kilku kliknięciach nasza książka pojawia się jako dostępna do zakupu na Amazonie. Co ciekawe, Amazon nie drukuje książki z góry w konkretnym nakładzie. Pliki przekazywane są do realizacji dopiero po zakupie książki przez klienta.

Podobnie jak w przypadku e-booka, Amazon bierze na siebie zagadnienia techniczne, wydruk, obsługę klienta. My na swoim koncie KDP możemy śledzić, ile egzemplarzy publikacji się sprzedało i czekać na przelew od Amazona. Nie ponosimy także żadnych dodatkowych kosztów związanych z wydrukiem.

Rozwiązanie, które stworzył Amazon, jest ze wszech miar korzystne. Autor nie jest zasypany kartonami wydrukowanych książek, które czekają na sprzedaż. Nie marnuje się papier. Druk na żądanie odbywa się płynnie, na rynek wprowadzona jest dokładnie taka ilość publikacji, jaka się sprzedała.

Sprzedaż książek przez Amazon – co warto wiedzieć

Amazon nastawiony jest na światowe rynki, więc publikowanie książek w języku polskim nie przyniesie nam dużego zysku. Najbardziej uniwersalny jest rzecz jasna angielski. To w tym właśnie języku komunikuje się większość użytkowników platformy.

Skoro o zysku mowa. Czy sprzedaż autorskich książek na Amazonie może być dochodowym biznesem? Tak. Po pierwsze dzięki różnicy kursów walut i niskiej wartości złotego. Po drugie Amazon dość uczciwie dzieli się zyskiem. Ze sprzedaży e-booków otrzymamy jako autor ok. 70% ceny sprzedaży.

W przypadku książek drukowanych, nasz zarobek zależny jest od ceny – im droższa książka, tym więcej na niej zarobimy. Musimy pamiętać, że papierowa książka wiąże się z kosztami, których nie generuje e-book – wydruku i przesyłki do nabywcy. Musimy więc tak skalkulować koszty, aby sprzedaż faktycznie nam się opłaciła.

Dlatego najlepszą opcją jest działanie dwutorowe. Jeżeli zaoferujemy czytelnikom tańszą wersję cyfrową i droższą papierową, sami będą mogli zdecydować, jaką kwotę chcą przeznaczyć na publikację. Na papierowych książkach, drukowanych na żądanie, możemy zarobić więcej, niż przez dystrybucję samego e-booka. Warto więc rozważyć wszystkie opcje i wybrać tą najbardziej korzystną ekonomicznie dla nas.

Zdjęcie główne: Aaron BurdenHire/unsplash.com

Tagi: jak wydać książkępapierowa książkasprzedaż na Amazonie
Poprzedni wpis

Popularne rozmiary i formaty papieru

Następny wpis

Jak wysłać paczkę do klienta i zrobić dobre wrażenie?

Następny wpis
Jak wysłać paczkę do klienta i zrobić dobre wrażenie?

Jak wysłać paczkę do klienta i zrobić dobre wrażenie?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nie przegap

Becky Phan/unsplash.com
Artystyczny

Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
parametry są istotne

19 maja 2022
Charisse Kenion/unsplash.com
Baza wiedzy

Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym

13 maja 2022
Mildlee/unsplash.com
Druk

Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej?

13 maja 2022
Patrick/unsplash.com
Baza wiedzy

Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG

11 maja 2022

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Druk
  • Marketing i pozycjonowanie
  • Poradnik techniczny
  • Reklama
  • Wiadomości

Tagi

atramenty do drukarek billboardy reklamowe branża poligraficzna czasopisma druk 3D drukarka drukarki drukarki domowe druk ekologiczny druk i poligrafia drukowanie 3d drukowanie zdjęć druk pocztówek druk soczewkowy druk wielkoformatowy ekologia Eticod fotografia gadżety biurowe jakie kolory katalog produktów marketing maszyna drukująca Full LED metaliczny połysk na wydruku nadruki reklamowe nadruk na odzieży nadruk na ubraniach nadruk reklamowy nowoczesne drukarki obróbka zdjęć opakowania na produkty papier ekologiczny poligrafia polska izba książki polska press polskie wydawnictwa problemy techniczne przygotowanie do druku rodzaje papieru techniki drukarskie techniki druku ulotka reklamowa uszlachetnianie druku usługi poligraficzne wizytówka firmowa

Reklama

Jak dobrać właściwą formę druku?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zamówić papier pakowy z nadrukiem?

Czytaj więcej

Sprawdzona drukarnia w Warszawie Druk24h – druk najwyższej jakości zawsze na czas

Czytaj więcej

Uczenie maszynowe – czy to się sprawdza w Google Ads?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Czytaj więcej

Rodzaje form drukowych

Czytaj więcej

Ekologiczne gadżety konferencyjne – zareklamuj swoją firmę!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega i dlaczego jest ważne

Czytaj więcej

Portal związany z drukiem i poligrafią, który udowadnia, że tusz i arkusz papieru nadal mają duże znaczenie w działaniach marketingowych, a współczesne drukarki 3D oferują to, o czym kiedyś śnili widzowie „Zaczarowanego ołówka”.

Wydawca

Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Ostatnie wpisy

  • Chcesz wydrukować pocztówki? Sprawdź, jakie
    parametry są istotne
    19 maja 2022
  • Jak uniknąć najgorszych błędów w druku konwencjonalnym 13 maja 2022
  • Dlaczego opakowania są ważne w identyfikacji wizualnej? 13 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, Cz.2 – plik JPG 11 maja 2022
  • Plik RAW a JPG. Zalety i wady obu rozwiązań, cz.1 – plik RAW 5 maja 2022
  • Pozycjonowanie opencart – wszystko co warto o nim wiedzieć 2 maja 2022
  • Idealna ulotka reklamowa. Jaka powinna być? 22 kwietnia 2022
  • Większa wydajność druku białym atramentem? To możliwe! 20 kwietnia 2022

Kategorie

Wiadomości

Druk

Poradnik techniczny

Baza wiedzy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Kontakt
  • Marketing i pozycjonowanie

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Druk
    • Reklamowy
    • Artystyczny
  • Poradnik techniczny
  • Baza wiedzy

© 2021 Printure.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.